Lite om kommande saker i mitt, Märtas, liv

Hejsan! Skriver ett inlägg här på PWS för att jag har några saker jag vill informera er om.

För det första.. När jag hade frågestund här på bloggen så var det många som var intresserade av mig, så nu har ni chansen att skriva om ni vill ha en frågestund på min privata blogg också om ni klickar här.

Den andra grejen jag ska berätta för er är att jag ska åka på en semesterresa till Thailand nästa veckas lördag, den 11 februari. Jag kommer att lämna datorn hemma och bara slappna av så bloggen kommer att ligga död. Vill ni att jag tar in en gästbloggare under de två veckorna som jag är borta eller klarar ni er utan bloggning?

Och för dig som undrade varför Candice (Accola) ser så annorluna ut på bilden i förra inlägget.. Hon har inget smink på sig! :) Kan vara lite ovant just därför! Kramar!

Kommentarer
» Erika

Gästbloggare på båda bloggarna!! :D <3

2012-02-05 @ 16:03:38
» Emmi

Ta det lugnt och skippa gästbloggaren:D Njut!

2012-02-05 @ 16:55:33
» sara

ta det chill tjejen i thailand, skippa bloggningen, vi klarar oss. xoxo ♥

2012-02-05 @ 16:56:17
» nicoline

Jag tror vi klarar oss, njut och ha det skönt i Thailand!:) Kram

2012-02-05 @ 18:08:07
URL: http://candiceaccolasweden.blogg.se/
» Lena

Så bra blogg som du har , är du värd semester!!

Ha det bra i Thailand !

2012-02-05 @ 18:16:27
» Nikki

Håller med övriga.Njut av semestern och koppla av det är du värd.Vi klarar oss!Ha det underbart i Thailand!

Kram

2012-02-07 @ 11:45:57



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: