Nyhetstomt - kom ihåg frågestunden!

Det är ganska tyst nu med nyheter om Paul och The Vampire Diaries just nu. Gör mitt bästa för att hitta lite ny information och nytt skvaller, men allting är ganska dött just nu.

Vill påminna er alla att ställa nu massa frågor till frågestunden som ni hittar här! Det gör absolut ingenting om ni redan kommenterat och ställt frågor, gör det igen! :) Det finns ingen gräns för hurudana frågor ni ställer och jag ska försöka svara på alla frågor så gott som jag kan! Den avslutas ju först på fredag, men om ni är säkra på att ni har skrivit alla frågorna så kan jag avsluta den tidigare. Helt hur ni vill.


Kommentarer
» MONA

Tycker definitivt att du kan avsluta redan nu, det har ju inte kommit in nya frågor nu under dagens lopp, kram :)

2012-01-23 @ 17:31:25
» Lena

Ville bara säga att jag tycker du har en gryyyyym blogg!

Älskar den och tittar alltid den först , du är en superbra bloggare!

Tack för en toppenbra blogg som man alltid längtar efter att läsa :)



Men min fråga är om Paul Wesley har vart med i andra tv program eller filmer och undrar och om Ian Somerhalder och Nina Dobrev har det , förstår om du inte svarar för Nina och Ian efter som bloggen är om Paul :)

2012-01-23 @ 20:51:02



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: