Stefan får sin mänsklighet tillbaka före 3x14?

Många sidor och reportrar pratar och skriver just nu om att de tror att Stefan skall få sin mänsklighet tillbaka före 14:e avsnittet av The Vampire Diaries. De menar att Stefan ser väldigt mänsklig och snäll ut tillsammans med Elena (Nina Dobrev) på bilderna från 3x14 "Dangerous Liaisons". Speciellt bilden som syns i det här inlägget.

Vi får vänta och se vad som händer. I början av säsongen berättade Paul att Stefan kommer att vara en "ripper" i åtminstone halva säsongen, dvs. till avsnitt 11. Och ikväll är det ju dags för avsnitt 12. Vad har ni för tankar?


Kommentarer
» NinaDobrevDaily

sv; Riktigt synd att den togs bort! Ja jag har fått några kommentarer av läsare som undrar om jag vet vart den tog vägen, så jag har skrivit om det i ett inlägg! :D

2012-01-19 @ 12:16:44
URL: http://ninadobrevdaily.blogg.se/
» Nikki

Hej! Oj..jag skrev på din förra blogg..har du 2 st? För den andre är också uppdaterad.Hrm?O jag skrev idag lite.



Välkommen tillbaka!Vi har saknat dig

2012-01-19 @ 13:24:04
» Paul Wesley Sverige

Nikki : Du hittar ditt svar om du klickar på F5 på bloggen, kram på dig! :)

2012-01-19 @ 13:54:44
URL: http://paulwesleysweden.blogg.se/



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: