Torrey Devitto talar om Paul i en intervju

I och med att du är gift med Paul så har du såklart känt The Vampire Diaries gänget en tid, men gav Paul dig några råd inför att jobba med t.ex. Ian Somerhalder och Matt Davis?


Torrey : [Skrattar] Låt mig se.. Nej, inte egentligen.. Såklart pratade jag med mina nära och kära och frågade dem om råd, men jag har en regel med de som jag älskar — nära familj och vänner — att om jag inte frågar dem så vill jag inte ha några råd. Jag gillar idén att själv definera rollen, för om andra säger vad jag ska göra och jag inte tycker att det är helt rätt blir jag fast med den tanken. Så jag testar mig själv fram.. Och om jag behöver hjälp frågar jag såklart någon.


Jag talade med Paul förra veckan om hans mera 'Elaka Stefan' och han sade att du hade sagt till honom, "Jag har alltid njutit av att titta på Stefan, men nu när han spelar en elakare, badass sida, så är det mera underhållade och intressant att titta". Vad tycker du att är mest roligt att titta på?


Torrey : Jag tycker att han är en fantastisk skådespelare och det säger jag inte bara för att vi är ett par.. Jag tror att just med denna roll så mycket mer och visa vad han kan. Det har varit jätteroligt att se honom ändra från snälla Stefan till en mera "badass sida".  Helt annorlunda än vad han gjort de tidigare säsongerna. Men ja, det är ganska roligt för jag och alla mina flickkompisar brukar säga, “Det här är så tufft. Så himla bra!” och Paul och andra kilar säger typ, “Det här är bara skräp.. Vi är jättetrevliga så länge som ni vill och ni säger inget, och plötsligt är vi skitstövlar och alla flickor älskar det. Vad är riktigt fel med er damer? Ni är alla lite konstiga” Jag kan faktiskt inte ens säga emot.. Det är sant. Varför tycker vi flickor så mycket om "badass killar" (t.ex. Damon)? Det är ett mysterium.


Jag berättade för honom att när det gäller Stefan så är det bara "the best of both worlds". Jag tror att när vi tycker om den elakare sidan så kan vi vara de som ändrar hans sätt att skådespela. Med Stefan vet vi nu att han kan ändra. Vi har sett det förrut. Så nu njuter vi otroligt mycket av att se denna 'badass-sida".


Torrey : Jag håller helt med dig.. Och det är något väldigt sexigt med fara i någon, jag antar, att när du vet att innerst inne så är han den snälla Stefan som han varit de två första säsongerna, och allt sammans är bara väldigt trevligt att se på.


Översatt av mig!

Kommentarer
» Nikki

Umgås Paul o Torrey med Nina o Ian privat?



Läste i en svallerblaska att Torrey ville gifta sig fort pga av motspelerskan Nina Dobrev.Paul gillar ju som bekant brunetter o Nina är vacker hon också.Fast kan väll inte stämma?



Vet du vad Paul har för religion? Tänkte han o hans familj är ju från Polen.



Tack på förhand!



PST! Alltid lika nöjd med dina svar



Kram

2012-01-20 @ 15:53:34



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: