Information

Hej på er alla! Hoppas ni alla har en fin sommar. Tack för alla kommentarer till förra inlägget, de värmer. För er som undrar vart jag tagit vägen så kan jag berätta att jag just nu är i en liten by i skärgården i södra Finland. Kommer att vara här hela veckan, men efter det kommer jag hem i någon eller några veckor. Jag kommer inte att lägga upp allting som hänt under tiden jag inte bloggat, utan ni kan kika in på olika The Vampire Diaries bloggar. Några hittar ni under länkar i menyn. Så håll ut, uppdateringen borde vara tillbaka nästa vecka! :) Och för er som oroar er över hur jag mår (ni är såååååå söta!!) så jag mår helt okej, jag har mått bättre. Sommaren som skulle vara en skön semester har blivit kaos och stress istället. Vädret suger också! Hur är vädret i Sverige (funderar nämligen på att åka till Stockholm)? Jag är tillbaka om en vecka! Massa kramar!

Kommentarer
» Jessie

Hejhej :)
Du gör ett bra jobb med den här bloggen! Alltid lika kul att titta in här och läsa :)

Jag har funderat på att starta en sån här blogg för ett band jag gillar. Har du nått tips på vad jag kan tänka på för att det ska bli en bra blogg?
Och hur gör du för att hitta all info om vad Paul gör? Söker du på internet, eller är det genom andra bloggar? :)

2012-07-17 @ 11:06:42
» Eve

Heej jo jag har en bra blogg som man kan kolla på bara för det kommer jag inte i håg vad den heter men man kan gå in på tv 6 och klicka på tvd så står det en komentar så är det en länk på bloggen :) Du är verkligen värdig en stor paus :) Men hoppas du har massa info om Paul :) Krammar Älaksr bloggen totalt mycket :))

2012-07-17 @ 11:41:57
» Eve

Heej igen nu vet ´jag vad bloggen heter :) Hoppas det inte gör något att jag lägger ut den här :) http://www.salvatorebrotherssweden.blogspot.se/

Kramiss:) <3

2012-07-17 @ 11:45:48
» Nina Dobrev Sweden - A Swedish fansite about Nina Dobrev

Hej! Lust att göra affiliates-byte? :)

Kram

2012-07-18 @ 09:43:13
URL: http://ninadobrevsweden.webblogg.se
» Sandra

Vädret här suger också! Jag kunde inte blogga igår pga att det åskade hela dan!
/ Kram Sandra

2012-07-18 @ 13:04:51
URL: http://vampyrsystrarna.bloggplatsen.se
» Felicia (kristen stewart hemsida)

Hej jag har en liten fråga till dig=)
Jag heter Felicia och driver Sveriges största hemsida om Kristen Stewart.
Just nu så har jag startat en stor Blog Award , där du inte bara får en länk vilket kommer ge dig flera besökare utan vinnaren får även beställa en design värd 100kr helt gratis.
Ta en titt in om du vill och se om du är intresserad.
Länken nedan tar dig direkt till Blog Award 2012.
Hoppas vi hörs av.
MVH Felicia
http://kristenstewart.se/2012/july/blog-award-2012-pris-design-vard-100kr.html

2012-07-19 @ 03:26:33
URL: http://kristenstewart.se



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: