Svar på kommentarer

Heej jo jag ´vill bara tacka dig för den bästa bloggen i hela världen!<33:) Men så undrar jag om det kommer ut en sesong (stavnig) till? När börjar den och vet du vad som kommer hända ? Snälla svara sååå mycket på den här komentaren för jag kommer saka TVD såååååååå mycket<33 som sagt älskar dig blogg upp till 110%<33

Kramizzzzz<3333

svar : Hej på dig! Vad glad jag blir när jag läser vad du skriver! ♥ Det är ni läsare som gör bloggningen här på PWS extra rolig och speciell. :) Så tack till er! Du behöver inte oroa dig! The Vampire Diaries är tillbaka med en ny säsong i oktober 2012. Ett officiellt datum är ännu inte klart, tyvärr. Det som säsong 4 kommer handla om är en hel del om Elenas nya situation, i början det faktum att Klaus är i Tylers kropp och så kommer det såklart att komma nya problem. Eftersom serien inte går efter böckerna så vet jag inte så mycket mer än det. Kramar! <3



Kommentarer



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: