Paul pratar om Elena och Stefan i intervju

"Det finns fortfarande "big time" hopp för Stefan och Elenas förhållande ännu" säger Paul och berättar lite om en scen som kommer att få några hjärtan att brista i avsnitt 18.

"Det är en av de stunder när de tittar på varandra säger.. 'Hej, detta kanske är för sent. Kanske det är för sent att verkligen rädda det här.' Enligt mig och vad jag tycker är de två personer som verkligen älskar varandra mycket djupt som har kommit till det faktum att det kan finnas något hopp", förklarar han. "De måste erövra det. Och jag säger inte att de gör det eftersom de verkligen inte behöver göra det. I de avsnittena som vi filmar nu är det inte precis som om de vore ett 'lovey-Dovey par'. Men vad jag säger är är ju mer sanningsenliga de är om vad som har hänt, desto mer bistra är det. Men på samma gång är det mer intimt eftersom de delar dessa sanningar med varandra."

Eftersom det finns en 50-50 chans att Stefan kan vara förloraren (för nu) i det episka triangeldramat, säger Paul att han skulle vilja se ett nytt kärleksintresse för de yngsta Salvatore brodern. "Jag tycker det är väldigt viktigt. Jag vill inte säga det och göra någon upprörd eller arg, men det är verkligen viktigt för Stefan att få ett annan kärleksintresse", berättar han. "Minst bara för ett ögonblick eller två. Enligt mig tycker jag att varje karaktär i The Vampire Diaries borde ha ett annat kärleksintresse också, tillochmed Elena och Stefan."

Pauls förslag om kärleksintresse? "Jag tycker Stefan potentiellt bör ha ett kärleksintresse med någon som är kanske lika mörk som han är ibland."

Texten ovan är översatt av mig.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: