Spoilers för inkommande The Vampire Diaries avsnitt

Förrän ni börjar läsa detta så varnar jag er för spoilers, för det har verkligen kommit ut många spoilers! Så för er som inte vill bli spoilade så rekommenderar jag er att sluta läsa nu.

#1 - Mot slutet av säsongen kommer Elena att göra sitt val mellan Salvatorebröderna och det kommer att effektera hela serien från och med då.

#2 - Caroline och Klaus kommer att heta till och Tyler kommer tillbaka och han är inte nöjd över detta. "The Original Family" är inte påväg någonstans nu direkt, men en av Damons gamla vänner, Sage, vet var hon kan hitta ett vapen och hur Stefan och Damon kan döda hela familjen.

#3 - Vi kommer att få träffa Elenas adoptivföräldrar, Miranda & Grayson Gilbert. Scenen vi kommer att få se dem i är en flashbackscen.. En viss scen under vattnet.. Ja, scenen jag väntat tre säsonger på.. Scenen då Stefan räddar Elena från deras krock som tog hennes föräldrars liv.


Kommentarer
» taylorfever

Hej ska vi göra ett länkar byte :) ?

2012-03-07 @ 16:41:25
URL: http://taylorfever.blogg.se/
» taylorfever

Sv: Okej :D Jag länkar dig nu på en gång :D

2012-03-07 @ 17:45:48
URL: http://taylorfever.blogg.se/
» lydia

Omg visste att hon skulle välja ngn i slutet!! = Stefan!!!

Vem tror du hon kmr välja?

2012-03-07 @ 21:07:45
» Teah

Asså jag har också läst de "scoopet" du har hittat och de står faktist inte att hon ska välja mellan brödrarna, det står bara att hon kommer göra ett val som kommer betyda något för resten av säsongen, jag tror också de är mellan dom men du kanske ska va lite noga med översättningen så du inte lurar folk :):)



trevlig blogg annars!

2012-03-08 @ 08:24:53



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: