Svar på kommentar

Josefin : Har du möjligtvis läst böckerna som serien är baserad på? Vet du hur många böcker det är och ungefär på vilken bok serien är på hittills? :)

svar : Hejsan! Jag har läst de fyra första böckerna av The Vampire Diaries. Hittills finns den nämligen endast de fyra första böckerna på svenska. Det finns tio böcker i serien och du kan se vad de alla heter här. Böckerna är väldigt annorlunda från serien och saker som hänt nu i säsong 3 har inte hänt i någon bok jag läst. Vem vet om tredje boken står för tredje säsongen fast de två har helt olika handlingar? Hoppas du blev nöjd med ditt svar, kram! :)


Kommentarer
» Josefin

Tack så mycket för ditt svar :) Kram

2012-05-04 @ 08:18:12
» Matilda

det är Stefan´s diary som är baserade efter serien. det är samma författare som har skrivit tillsammans med Julie Plec (är inte säker på att det är sant). Men Stefan´s diary är den som man ska läsa om man vill att det ska vara som serien.

Stefan´s diary finns tyvärr bara på engelska!



Jag har inte läst Stefan´s diary! Någon som har gjort det? (du som har läst dem: var de bra?)



Kram :)

2012-05-04 @ 18:23:25
» Paul Wesley Sverige - Märta

Matilda : Just så! Den måste jag läsa, har helt missat den! :) Jag har inte läst den, men jag har hört att många gillar den! De böcker som jag läst var helt okej. De var bra, men inte alls lika bra som serien är!



Kramar! :)

2012-05-04 @ 18:26:38
URL: http://paulwesleysweden.blogg.se/
» Matilda

Jag har också läst samma böcker som du har! :) tycker det blev förvirrande då man försökte få det att hänga ihop med serien :) tror att jag ska köpa Stefan's diary snart känner att jag måste läsa dem också!!!!!



Kram :)

2012-05-04 @ 22:34:53
» Emma

Va är det sant?? Har alltid undrat varför serien och böckerna inte är lika (har också läst böckerna) men det med Stefans diary, är det de den heter? Är det liksom det man ska fråga efter, "Stefan's diary"?

2012-05-05 @ 23:40:49
» Paul Wesley Sverige - Märta

Emma : Jadå, sökte runt lite på nätet och det stämmer! Tror inte att Stefan's Diary finns på svenska ännu, men om du förstår engelska så kan du antingen beställa hem den eller kolla på ett bibliotek eller en bokhandel!



Kram :)

2012-05-06 @ 08:58:05
URL: http://paulwesleysweden.blogg.se/



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: