Svar på kommentarer

1) Kan inte du typ göra en video där du svarar på lite frågor och sådant igen? Förlåt, men din dialekt, finlanssvenska är så sjukt intressant!!

2) Kan du inte lägga upp några mer sånna där roliga videos från TVD som du la upp för ett tag sen? :D


svar : 1) Javisst kan jag det! Ni får ställa frågor då eller komma på något som jag kan prata om! Så kommentera här nedan vad ni tycker att jag skall prata om/frågor!

2) Kul att du/ni gillade den! Själv sitter jag ofta framför dem och skrattar. Här nedan kan ni se en till. Kontot som lagt upp denna har också flera videos (part 2, 3, 4 osv.) så ta en titt! :)


Kommentarer
» Tessa

Hhihi :D Du kan ju tala om dig själv sånt allmänt som människor kanske inte vet om dig och annars har jag några frågor..

1) Vad tycker du om Elenas val?

2) Vad lär ni er på finskatimmar, funderar på att ta klass?

3) Har du sett på ishockey?

4) Kommer du från utomlandet? Jag vill inte vara rassist eller så, men du är lite mellan mörk och ljus.:)

5) Läser din priv. blog och ser att du har en crush på 1D, stämmer de? :-P

6) När får du skollov?

2012-05-19 @ 23:00:54
» Louise

Typ din skola eller annars ditt liv, random stuff 8-)

2012-05-19 @ 23:22:29
» Emma

Hej jag vill ge dig en jätte bra länk till en skojig video om tvd såklart! :) hoppas du gillar den och skriv gärna ett svar till mig om vad du tyckte om den :) http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=J6SDmt-Fo8k#!

//Emma

2012-05-19 @ 23:23:00
URL: http://eleonoraeriksson.blogg.se/
» emma

Svar: Okej jag viste inte att den hade varit uppe förut :)

2012-05-20 @ 13:04:37
URL: http://eleonoraeriksson.blogg.se/
» EMMA

Tala om finland, det är ju kul :-)

2012-05-20 @ 13:46:57
» Linda

Va är de för halsband du haft nu i flera månader? Har hört att du varit på sjukhuset, why? Ska du till den kända stafettkarnevalen i finland?

2012-05-20 @ 20:57:55



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: