Teorier för säsongsfinalen enligt mig

När det kom ut bilder från säsongfinalen igår så tittade jag på två bilder och tänkte "Varför känner jag igen dem här?". Så jag började söka runt lite på nätet och då kom jag på det! Två av bilderna från säsongsfinalen, The Departed, påminner väldigt mycket om två bilder från avsnitt 11 i säsong 2, By The Light Of The Moon.

I den scenen hade Stefan varit fast i graven tillsammans med Katherine och så återvänder han till Elena och de förenas igen. Så jag gissar att Elena har gjort sitt val mellan bröderna Salvatore i säsongsfinalen på dessa bilder. Ett val som hon är ledsen över, för att hon sårade antingen Stefan eller Damon. Vem tror ni att hon väljer? Stefan eller Damon?



Kommentarer
» Nicoline

Jag tror att hon väljer Stefan, det skulle annars vara lite konstigt eftersom att hon i dom tidigare säsongerna har sagt "It´s always gonna be you Stefan" och sen helt plötsligt väljer hon Damon, men jag har ingen aning;)

2012-05-03 @ 18:22:49
» alex

hope for the best delena fan all the way...

2012-05-03 @ 19:21:56
» Josefin

Hoppas hoppas verkligen på att hon väjer Stefan!! De är så perfekta ihop! Men det skulle nog bli väldigt sorgligt och vackert om hon valde Damon, men nej, det ska vara Stefan :D



2012-05-03 @ 20:48:09
» Josefin

En fråga också: Har du möjligtvis läst böckerna som serien är baserad på? Vet du hur många böcker det är och ungefär på vilken bok serien är på hittills? :)

2012-05-03 @ 20:49:23
» Johanna

Det måste bli Stefan helt klart. Men kan ju inte säga något direkt. Kan gå hur som helst.

2012-05-03 @ 23:04:29
URL: http://thesalvatorebrothers.blogg.se/



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: