Svar på kommentarer

Tänkte svara på två frågor som rullar in ganska ofta här på bloggen.. Jag tänkte att det kanske är enklare för er och för mig att svara på allt i ett inlägg. Så.. Here it goes! :)
 
När börjar The Vampire Diaries i Sverige?
 
svar : The Vampire Diaries börjar sändas i december på TV6 i Sverige. De har ännu inte kommit ut med datumet, tyvärr. Försöker kika in på tv6.se då och då för att kolla om några nyheter kommit upp då jag inte har kanal 6 här i Finland (har bara kanal 1, 2, 3, 4 och barnkanalen - haha). Skriver mera när jag vet!
 
Kommer du att lägga upp avsnitten på bloggen?
 
svar : Jag vet att många inte gillar att man lägger in avsnitten på bloggen, men om det är flera av er som skulle uppskatta att jag lägger upp avsnitt från The Vampire Diaries säsong 4 varje fredag (från och med den här fredagen).. Skicka in en kommentar med eran åsikt!
 

Kommentarer
» zxczxc

skulle du kunna lägga upp avsnitena varje fredag som har visats på tv i usa?

2012-10-09 @ 09:19:28
» Bexx

För dom som inte vill se kan ju lika väl bara klicka bort det;) Det vore as bra ifall man misast på datorn..<3

2012-10-09 @ 10:22:57
URL: http://www.rebeccabexxjohansson.blogg.se



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: