Svar på kommentarer

Malin : Kommer det att bli flera säsonger?

svar : En fjärde säsong av The Vampire Diaries är bekräftad, så no worries! :)

Louise : Vad heter du i efternamn? Och vad var din blogg & twitterkonto nu igen?

svar : Mitt efternamn är Nummenmaa, vilket betyder Hedenmark på svenska. Min blogg hittar du här och mitt twitterkonto hittar du på användarnamnet @martanummenmaa. Kram!

Tessa : Så du är alltså både team Stelena & Delena? Vem tycker du bättre om, om du måste välja?

svar : Ja, jag är team Defan brukar jag säga. men om jag måste välja en av dem så säger jag Stelena. Precis som Klaus sagt.. That kind of love never dies.. :)

Ella : Kan du ha en frågestund igen? Denna gång kanske i inlägget istället? Eller?

svar : Jag vet inte, haha.. Ni får välja själva hur ni vill. Vad säger ni?

Kommentarer
» Tessa

Tack för svaret/svaren. Du kan ju alltid ha en liten frågestund? Fast ändå bombar jag dig med frågor, tihihi :)

2012-04-21 @ 13:11:11



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: