Nya bilder från en gammal fotografering


Kommentarer
» Amanda

Gör du designer åt andra? :)

Svar: Jag har aldrig gjort det, och vet inte om jag skulle ha tid för det, men kanske jag skulle. :) Tänkte du något speciellt?
paulwesleysweden.blogg.se

2012-08-10 @ 20:15:04
URL: http://www.josephmorgandaily.webblogg.se
» Amanda

Jaha okej :) men din design är verkligen snygg! och jag har precis startat en blogg om Joseph Morgan och kan inte riktigt det där med designer och så :p Så ja jag tänkte om möjligen skulle ha tid och hjälpa mig med en? Såklart så skulle det ju stå att du gjord designen och länk i min blogg (:

Svar: Nämen tack så mycket! :) Jag vet faktiskt inte om jag har så mycket tid, eftersom jag nästa vecka börjar sista året i högstadiet. Tyvärr, tyvärr. Dock kan du ju kontakta andra som säkert gladeligen hjälper dig. Kram!
paulwesleysweden.blogg.se

2012-08-10 @ 23:09:52
URL: http://www.josephmorgandaily.webblogg.se
» Anonym

Borde du inte skriva mer källor, vart du fått all fakta ifrån osv.?
Bra blogg!

Svar: Tack! Det har jag inte alls tänkt på - borde förmodligen göra det. Kram!
paulwesleysweden.blogg.se

2012-08-11 @ 16:12:56
» Amanda

Åh Okej, Aa jag förstår att det blir stressigt :) Men har du något tips Kanske? På vilket program du använder ellen så?

Svar: Jag använder mig av både Picasa & Gimp. Ibland Photoshop. Designadinblogg.se ger di massa bra tips om designer, så spana in där! :)
paulwesleysweden.blogg.se

2012-08-12 @ 20:25:58
URL: http://Www.josephmorgandaily.webblogg.se



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: