Svar på frågorna

Om Paul & The Vampire Diaries
 
Elena eller Katherine? - Älskar båda karaktärerna, men det är något med Katherine som får mig att asdigga henne.
Var är Paul just nu? - Han är i Atlanta för tillfället och spelar in till The Vampire Diaries säsong 4.
Vad var det för modeshow han skulle vara på? - En modeshow som anpassar sig med material som inte är skadligt för djur. Han hostar eventet i Los Angeles med sin fru Torrey Devitto.
Har Paul en fanfb? - Tyvärr så har Paul ingen facebook.
Vad är din favoritsak med Paul? - Att han är så himla snäll & trevlig.
Är Paul gift med Torrey DeVitto? - Jadå. De är gifta sedan lite mer än ett år tillbaka.
Har Paul en instagram? - Nej.
Vilken är Pauls favoritfärg? - Blå!
Hur många gånger har du sett på The Vampire Diaries avsnitten? - Säsong 1 har jag säkert sett egenom fyra gånger, säsong 2 tre gånger och säsong 3 två gånger.
Favorit TVD avsnitt? - Åh, guud vad svårt! Älskar alla första avsnitt från varje säsong och sista avsnitten. En av favoriterna från säsong tre är avsnitt 5 och 9.
Vilka relationer 'shippar' du i TVD? - Stelena & Delena (sorry, men jag shippar båda, haha), Klaroline, Beremy och Jalaric (nog för att de båda två är döda, men..). De är favoriterna.
 
Om mig
 
Hur kommer det sig att du pratar så bra svenska? - Det är mitt modersmål, så helt som er i Sverige så är det naturligt för mig att prata svenska. :)
Vad använder du för hårprodukter, ditt hår är WOOOOOW? - Tack, vad glad jag blir!! Jag använder shampoo och balsam från Tresemme och samma med sprej och gel. Tresemme är väldigt bra.
Kan inte du lägga upp en bild på dig där du har Katherine hår? Tyckte du sade att du skulle göra det, kram! - Jag har inte någon riktigt bra bild på det just nu, men här är en med lite liknade hår. Kram!
 

 
Vem är din favvoskådespelare? - En av dem är Johnny Depp. Helt klart.
Vilka finska ord använder du mest? - Alla hälsningsfraser; moi, moro osv och några fula svordomar och typ kyllä (ja), karkki (godis) och en tiedä (jag vet inte). :)
Har du en tumblr/blogg/facebook/twitter? - Alla fyra! Min tumblr finns på adressen martanummenmaa.tumblr.com, bloggen under namnet martas.blogg.se och facebook under mitt fullständiga namn (Märta Nummenmaa) och på twitter har jag användarnamnet @martanummenmaa.
Har du någon kille? - Nej. De är bara trubbel, hahah..
När fyller du år? - På luciadagen! 13 december.
Stämmer det att du gillar One Direction? Gillar du JB också? - OM jag gillar One Direction. Ojojoj, de är underbara. Stort fan! Och jag gillar även Justin Bieber.
Vem är din celebritycrush? - Niall Horan från One Direction. Liksom, se bara på honom, hahah.. 
Gina Tricot eller H&M? - H&M all the way! Älskar båda butikerna, men har mest kläder från H&M nog.
Andra serier du gillar förutom TVD? - True Blood, Supernatural, Teen Wolf, Pretty Little Liars, Glee, How I Met Your Mother, Gossip Girl, NCIS, Bones, Revenge.. Listan fortsätter nog, hahah. NÖRD.
Brukar du se på videobloggare? - YES! Följer GloZell, Jenna Marbles, Mazzi Maz, Caspar Lee, The Janoskians, William Spetz, Tora Sparkles och Andreas Haglund bla.
Hur ofta är du tvungen att prata finska? - Varje dag nog. På finskalektioner, ibland på stan och så har jag några finska vänner också och vi brukar tala antingen finska eller svenska tillsammans.
 
Tack för alla frågor! :) Feel free att fråga annars också, jag är inte blyg. Kramar!

Kommentarer
» Erika

Nördar til the end ♥
Puss älskling!!

2012-09-05 @ 21:27:16
URL: http://eerikaceciliaa.blogg.se
» sara

FAAAAAAAN VA FIN!!

Svar: Hahah tack så mycket! <3
paulwesleysweden.blogg.se

2012-09-08 @ 22:35:00



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: