Längre promo för The Vampire Diaries 4x02 - Memorial


Kommentarer
» maja

hej, har ett par frågor till dig:
1. är du stelena eller delena? (antar att du är stelena)
2. tror du att det kommer vara mycket stelena i s 4?

Tacksam för svar Kram ;)

2012-10-13 @ 15:56:12
» johanna - Vampirediariesgirldaily

hej, är du intresserad av ett länkbyte? svara gärna på min blog så att jag ser att du kar svarat, men glöm inte att skriva vilken blogg du kommer ifrån

2012-10-13 @ 17:06:54
URL: http://vampirediariesgirldaily.blogg.se
» maja

hej!
jag bor i sverige season 4 har inte kommit ut än här men jag undrar när den kommer ut är du snäll ocg lägger ut mer season 4 på bloggen inte trhiller


tack för dina svar!!

Svar: Hej Maja! The Vampire Diaries s4 kommer börja visas på TV6 i december. Absolut, jag skall försöka! Kram! :)
paulwesleysweden.blogg.se

2012-10-14 @ 18:07:25



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: