TV6 skjuter fram sändningen av The Vampire Diaries s4!

Jag har tråkiga nyheter till er som väntar på att se The Vampire Diaries i svensk takt. TV6 har uppdaterat ny information på deras webbsida. Det var meningen att sändingen av The Vampire Diaries säsong 4 skulle börja i december, men nu har TV6 skjutit fram sändningen av s4 till nästa år. Varför vet jag inte.
 
The Vampire Diaries säsong 4 kommer alltså att börja sändas år 2013 på TV6.
 
Förresten.. Var inte ledsna över uppskjutningen av sändningen. Säsong 3 har inte ens börjat visas i Finland ännu. Hahah.. Jag vet. Vi suger. Tiden går nog fort! 
 

Kommentarer
» :(

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Satfläsk också! Iochförsig kollar jag i amerikansk takt men längtar ändå efter den svenska sändningen! Hade hoppats på 8 december, men nu.. 2013 känns väldigt långt bort.. :'(

2012-10-15 @ 22:18:24
» Emmy

Hej! :) Jag tänkte bara fråga om du vet någon sida där man kan se de nya avsnitten med svensk text?

Svar: Hej Emmy! Tyvärr så vet jag ingen sådan sida! Du kan se dem här (http://www.tv-links.eu/tv-shows/The-Vampire-Diaries-_11814/) utan text dock. Kram! :)
paulwesleysweden.blogg.se

2012-10-19 @ 09:10:12



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: