Om min twitter

Tack åter igen för alla dina svar. Kollade nyss din twitter,såg du bla twittrar(eller vad det nu kallas för?) med Ian..wow. Har själv ingen twitter så vet ej 100 % hur allt där funkar.Får du svar nångång direkt till dig från nån av skådisarna? Nyfiken! Kiitos!!!! Tack!!! Hoppas du ej tog illa vid dig skrev tack på finska? Hrm?Du gör min dag glädjefull!

svar : Hoppas förresten att det är okej att jag alltid svarar i inlägg istället för kommentarer? Tänkte att det är lättare så behöver ni inte ställa samma fråga flera gånger. Min twitter är då @marrizzz och ni får gärna följa mig där! :) Det jag skrev till Ian vet jag inte om han såg, men jag har en gång twittrat på Nina Dobrevs bild att den var fin och fick till svar "Thank you goregous! :) Annars har jag aldrig på det sättet skrivit med dem. Vad du är duktig på finska, tog inte alls illa vid! Kram/hali! ♥


Kommentarer



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: