Om Paul & Torrey + Pauls religion

Umgås Paul o Torrey med Nina och Ian privat? Läste i en skvallerblaska att Torrey ville gifta sig fort pga. motspelerskan Nina Dobrev. Paul gillar ju som bekant brunetter o Nina är vacker hon också. Fast kan väl inte stämma? Vet du vad Paul har för religion? Tänkte när han och hans familj är från Polen.

svar : Hejsan! Paul och Torrey brukar ganska ofta umgås med Nina och Ian privat. Det finns en bild på dem alla fyra tillsammans på en utekväll. Nina och Pauls fru är faktiskt väldigt bra vänner också.

Skvallerblaskan du läste stämde inte alls. :) Paul och Torrey har varit tillsammans sedan 2006, flera år före The Vampire Diaries inspelningarna började och före han träffade Nina Dobrev. Paul och Torrey gifte sig eftersom de varit tillsammans i fyra år och var/är väldigt kära.

Som svar på din andra fråga.. Paul är kristen, precis som de fleta av oss är. Själv är jag kristen, vet inte dock om du är det! :) Polen hör ju till Europa och här är största delen av befolkningen kristna!

Hoppas du blev nöjd med ditt svar! Kram! :)

Torrey Devitto och Nina Dobrev - goda vänner.

Kommentarer
» Emma

Hej Märta!



Jag tror att jag inte är ensam om denna fråga.. Kan du inte berätta lite om dig? :) Du är så duktig på att skriva, men jag tror att vi är många som vill veta mycket om dig.



Eller hur? :)

2012-01-20 @ 16:13:52
» Nikki

Hej. Tack för svaret. Nä man ska ej tro på skvallerpressen alltid.Men tyckte själv det lät knasiga faktiskt.

Jo jag är allt kristen jag också. Tänkte mer om han va katolik i så,men skrev lite knasigt kanske;-) .Många kändisar går ju över till buddism,så man vet ju aldrig i la la land:-P .

Hur många har Paul dejtat innan fann sin stora kärlek?.Torrey.

Kanske jobbigt jag har så många frågor? Du får säga till då.

Tack på förhand.Kram

2012-01-20 @ 18:27:01



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: