Persia White (Abby) pratar om att jobba med Paul och Ian

Persia White, som spelar Abby Bennett i The Vampire Diaries gjorde nyligen en intervju med Collider.com och hon nämnde också hur det är att jobba med Paul och Ian Somerhalder. Läs hela intervjun här.

"Från att arbeta på The Vampire Diaries, alla skådespelarna är egentligen ganska ödmjuka. Det är förmodligen en del av framgången. Det finns ingen "divagrej" de håller på med. Killarna är fantastiska. Jag älskar Ian och Paul. De är underbara. Jag har träffat nästan alla manliga rollinnehavare som är en regelbundna vid serien, och jag älskar dem. Ett gäng av mina väninnor sade omedelbart "Åh, du arbetar med dessa heta killar. De är divor, eller hur? De är rövhål, eller hur?" och jag sade bara att,"Nej, faktiskt, det är de inte." Jag har varit på inspelningsplatser där man tittar på killen och tror att han kommer att vara så här snäll, trevlig kille och så är han hemsk. Och så kommer jag till den här inspelningsplatsen med de här killarna som är bara vackra och begåvade, och det finns ingen attityd. De är fantastiska. Jag tror att det grunder dem, och de är ödmjuka om sin tv-serie."


Kommentarer



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: