Svar på kommentar

Anonym : Varför bloggar du så jäklars dåligt? Förut var det ju kul att komma och gå in här när du uppdaterade men nu är det högst en gång per dag liksom? Vad fan hände med dig? Tänk inte bara på dig själv lixom..
 
svar : Vad fan som hänt med mig? Förlåt, men vad är det för en kommentar? Jag jobbar väldigt hårt med den här bloggen och även om jag vill uppdatera oftare så finns det inte nyheter! Jag har även ett privatliv och en väldigt stor del av den tiden går år att söka upp information hit, så jag tänker nog inte bara på mig själv. Och ja, jag har tappat en hel del intresse för Paul, men det kommer nog tillbaka.. Just nu känns allting bara tråkigt då de flesta kommentarer jag får är dåliga och elaka som trycker ner mig och så tappar jag läsare. Så det känns inte riktigt trevligt att logga in varje dag och se alla de kommentarerna och sedan blogga. Har länge funderat på att ta bort bloggen helt och hållet. All respons är ju egentligen bara dålig. Jag vill iallafall att ni ska veta att jag försöker mitt bästa.
 
/ Märta

Kommentarer
» Lova

Neej! Ta inte bort bloggen! Du är bäst! Det uppskattas jättemycket! <3

Svar: Tack så mycket Lova! Kommer nog inte att ta bort bloggen. Kram! <3
paulwesleysweden.blogg.se

2012-09-17 @ 08:54:49
» nicoline

Hej!
Det skulle vara supergulligt av dig om du kikade in på min blogg om Lucy Hale och Candice Accola!:)

Btw, TA INTE BORT BLOGGEN! Du är grym på det du gör, och jag älskar bloggen oavsett hur mycket eller lite du bloggar, varenda inlägg uppskattas!! :)
Kram Nicoline

Svar: Absolut, skall kika in på din blogg! :) Och jag kommer alltså inte att ta bort bloggen. Om något händer så är det en paus. Tack för all cred, den uppskattas! Kram!
paulwesleysweden.blogg.se

2012-09-17 @ 19:30:11
URL: http://lucyandcandice.blogg.se
» Anonym

Var stark! Du e jätteduktig!

Svar: Tack kära anonym!
paulwesleysweden.blogg.se

2012-09-17 @ 19:44:52
» :(

Men vad i helvete?! Blir så arg när man läser såna där kommentarer! Herregud, det är ju inte precis så att folks hela LIV kretsar om datorer bara för att de driver en blogg eller två! Jag tycker det var REJÄLT LÅGT att skriva något sånt där. Man skriver helt enkelt inte nåt till en sådan som, (enligt min mening, som jag tror delas av många andra) driver den bästa svenska fan-bloggen jag någonsin brytt mig om att hitta, och vem kräver att den ska uppdateras två gånger i minuten? Inte jag iallafall.
Nej hördu Märta, snälla snälla SNÄLLA, håll huvudet högt och kämpa på med den här helt underbara bloggen! För jag kommer inte klara mig i höst (Säsong Fyra is COMING!!!) utan dina dagliga uppdateringar!!! <3

Svar: Blev jätteglad när jag läste din kommentar! Mina tankar och åsikter var precis som dina. Tack så mycket för din kommentar och för all positiv kritik du hade att ge mig. Det värmer! Tack, tack, tack! :) Inte länge kvar nu tills säsong 4, taggar! Kramar! <3
paulwesleysweden.blogg.se

2012-09-17 @ 19:52:08
» Cecilia

Blir så jäkla trött på männskor som den som sände den där kommentaren. Du gör ett ypperligt jobb med bloggen och jag tycker att det är den bästa fanbloggen! :) Du är så himla duktig på det du gör! Jag skulle aldrig klara av att gå i skolan, driva en personlig blogg och denna blogg på samma gång. Du skall veta att det inte är många som skulle klara det. Du är väldigt unik Märta. Skulle gärna vilja se Anonym som kommenterade driva en blogg.. Så skall vi se hur bra det skulle gå för henne elr honom. Du är sååååå bra! Älskar din blogg! Kramis! <3

Svar: Tack, tack, tack, taaaaaaaack Cecilia! Sjukt fin kommentar. Alla era positiva ord rör så sjukt mycket! Det går rakt in i hjärtat. Kan inte fatta att jag har så underbara läsare. Tack så himla mycket! Hoppas du fortsätter följa med PWS. Massa kramar till dig! <3
paulwesleysweden.blogg.se

2012-09-17 @ 20:26:45
» Johanna

Du ska absolut inte ta bort bloggen. Du ska inte bry dig om sådana kommentarer. Försök att inte bry dig om sånt trots att det är riktigt jobbigt. Klart det finns annat än bara att blogga hela tiden. Sen är det ju sååå svårt att skriva något när det inte finns så mycket att skriva om. Så stå på dig du är grym på att blogga.....

Älskar verkligen din blogg.

Svar: Tack för dina råd! Det är väldigt viktigt att kunna stå på sig! Känns bra att veta att personer finns där för en om det blir jobbigt. Tack för att du besöker bloggen. Kram! :)
paulwesleysweden.blogg.se

2012-09-17 @ 21:42:42
URL: http://thesalvatorebrothers.blogg.se



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: