Åker bort över helgen

Hejsan! Jag kommer att tillsammans med min familj åka till vårt sommarställe över helgen för att fira Valborg. Internetkopplingen nere i Bromarv (som stället heter) är jättedålig, så bloggningen här kommer att vara väldigt seg. Skall försöka uppdatera bloggen med lite nyheter, men ingenting jag kan lova. Tar inte ens med mig datorn, utan skall fokusera på att ta det lugnt och koppla av eftersom vi har det väldigt stressigt i skolan just nu.

Jag hoppas att ni klarar er över helgen! Kommer att posta promon mm. från avsnittet som sänds i USA i natt, men uppdateringen efter det kan vara lite låg. Hoppas ni förstår och inte blir för upprörda. :) 

Hur skall ni fira Valborg/Första maj?

Kramar, Märta.

Kommentarer
» Louise

Klart att vi förstår. Du har ju ett privatliv utanför bloggen och du kan ju inte jämt skriva. Du är så duktig så du förtjänar en liten paus både från skola, jobb och stress.



Själv skall jag vara hemma och dricka mjöd och äta munkar i vårvädret. Önskar att jag hade ett sommarställe.

2012-04-26 @ 17:58:17
» Nikki

Håller med Louise's inlägg.Njut och ta det lugnt.



Bor i ett hus på landet o har sjöutsikt,så ska njuta av god mat o trevligt sällskap med mina vänner,föräldrar,släkt etc.



Kram :)

2012-04-26 @ 18:11:18
» Anonym

Ta en välförtjänt semester, lycka till med skolan och prov. På valborgis skall jag på fest och bara vara hemma.

2012-04-26 @ 21:55:50



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: