Pauls flickvänner + lite om mig själv

Hur många har Paul dejtat innan han fann sin stora kärlek Torrey? Kanske jobbigt jag har så många frågor?

svar : För det första, det är inte alls jobbigt att du ställer frågor! Väldigt roligt! Kan hålla en frågestund igen så kan du fråga massa frågor och alla andra med, helt hur ni vill! Ni kan ju kommentera vad ni tycker!

Som svar på din första fråga.. Paul har egentligen bara dejtat en tjej före han träffade Torrey år 2006. Hon som han dejtade hette Marnette Patterson som han dejtade under 2004, bild på henne finns här nedan! Hoppas du blev nöjd med dina svar! :)


Jag tror att jag inte är ensam om denna fråga.. Kan du inte berätta lite om dig?

svar : Hejsan! Javisst. Har berättat lite om det tidigare, men du kanske missade det! Jag heter då Märta och jag är 14 år gammal. Jag bor i södra Finland, en timmes bilfärd från huvustaden Helsingfors. Jag gillar att fotografera, designa, se på tv och hålla på med musik. Jag spelar gitarr och sjunger i kör också. När det gäller TV-serier ser jag bla. på Gossip Girl, Pretty Little Liars, 90210 och Glee. Vad finns det mera att säga? :) Ni kan om ni vill kika in på min privata blogg här och så kan ni söka er in på kategorin "Om mig". Kram!


Kommentarer
» Nikki

Tack,blev jättenöjd med svaren.Som alltid.

Hur länge var Paul ihop med Marnette?Och varför tog det slut?

Frågestund hade vart kul,även om jag är bra på fråga nästan hela tiden..

Trevligt att du tyckte att det va roligt med alla frågor..nu blev jag gladare.



Min första tanke var när jag såg dig va-jösses va du är lik Nina Dobrev (Elena,Katherine).Jättesöt!



Du har fullt upp,jättekul ju.Ska kolla den bloggen.



Jag har finskt påbrå o har aldrig vart i Finland,påbrå runt Romanievi.Men hört de ej förstår svenska där..o finska kan jag bara lite.Nått ställe du kan rekommendera runt Helsingfors..för där kan väll de flesta svenska? Detta va lite off topic.Hoppas ok iaf.



Kram

2012-01-21 @ 11:40:52
» Nikki

Kom inte in på din privata blogg,precis som när din föra blogg blev hackad.Står bara sidan kan ej visas bla bla. suck

2012-01-21 @ 11:46:25
» Johanna

Riktigt snygg blogg måste jag säga. Bara älskar Paul han är på andra plats när det gäller celiberty crusch.



men han är min favorit i serien iallafall.



Ursäkta stavningen.



2012-01-21 @ 17:29:12
URL: http://thesalvatorebrothers.blogg.se/



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: