Svar på lite allt möjligt

Din blogg är så himla bra! Fortsätt med det du gör :) Undrar var bilderna är ifrån? Hade vart jätte kul höra dig prata finska, försök gärna ladda igen. Vilken är Pauls favorit stad? Lagar Paul mat nångång till sin älskade hustru Torrey?Hoppas detta va lite nya frågor:-) Kram :P

svar : Hej flickor! Tack för er positiva cred, ni är underbara! :) Bilderna jag lägger ut på bloggen är från Google från helt flera olika platser. Ibland är bilderna från The Vampire Diaries, ibland privata osv. Bilden du kommenterade till är från första säsongen av The Vampire Diaries!

Försöker ladda upp videon den hela tiden! Det är ganska segt, det ligger på 13% just nu och jag är ju inte dygnet runt på datorn så det tar tider, men jag lovar.. Den kommer upp! :)

Pauls favorit stad är New York och Torrey har nämnt att Paul då och då kan laga mat åt dem båda. Hans specialitet är lasagne! :) Kram på er!

Paul och Torrey på basketmatch

UPDATE! Ny fråga kom in! Är det bara jag som ser fel eller har Paul inte lika tränad mage för i säsong 1 & 2 hade han typ sexpack vilket de inte ser ut som nu :(

svar : Såg det också faktiskt. Tror att han har bytt träningssätt och jag tror även att den är hälsosamt för honom att ha lite mera kött på sig! :) Men vi får se magen sedan när avsnittet kommer! :)

Kommentarer
» Mican

Jag tänkte också på det efter att ha sett klippet från avsnittet som kommer ut nu i veckan! Det är väl bara att vänta och se, även om han fortf är lika vacker som alltid! Btw, älskar din blogg och att du uppdaterar den så ofta! Fortsätt så :D

2012-01-30 @ 20:02:23
URL: http://Micanwestlund.devote.se



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: