Säsong 3 av The Vampire Diaries slut!

Jag har just precis sett klart säsongsfinalen av The Vampire Diaries säsong 3. Oj, oj, oj säger jag bara.. Jag tänker inte spoila er som inte ännu har sett avsnittet, men jag kommer troligen att skriva mina åsikter om avsnitt 22, The Departed, någon gång under helgen (såklart censuerat för er som ej vill läsa). Så för er som ser i svensk takt, inga spoilers kommer läggas in på bloggen.

Allting med avsnittet var magiskt. Bästa säsongsfinalen hittills. Jag både grät, skrattade, log och blev väldigt chockad och skrämd. Allt som ett avsnitt skall innehålla. Vad tycker ni? Diskutera i kommentarerna!

För er som ser i svensk takt.. Kommentarsfältet kommer säkert vara fyllt av spoilers, så om ni vill kommentera något annat.. Gör det i ett annat inlägg! :)


Kommentarer
» Tessa

Jag kan inte fatta att hon valde Stefan!!! OMG!!! Fast i säsong 4 kanske hon ändå får något med Damon.. :) Hoppas lite på det fast jag älskar Paul!! :D



Och Elena blev vampyr? Whattttt? SOM I BÖCKERNA JUUUU!! TÄNK OM HON SEDAN SOM I BÖCKERNA VÄLJER DAMON. Och herreguuuuuuud.. Hon kommer att komma ihåg att hon träffade Damon först (han compellade ju henne)!! JESS!

2012-05-11 @ 07:35:00
» Noor

OMG OMG OMG OMG OMG OMG JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD ATT HON VALDE STEFAN ! DET ÄR STEFAN & ELENA, DET MÅSTE VARA DET!!!



Fast i och med att det är en hel säsong kvar, minst, så vet man ju aldrig vad som kommer hända, men shit jag hoppas VERKLIGEN att det fortsätter som STELENA !!!

2012-05-11 @ 08:35:35
» Mia

OMG!! kan inte fatta att Elena är vampyr.

2012-05-11 @ 12:00:57
» Jessie

OMG verkligen ett känslofyllt avsnitt. Är glad att Elena valde Stefan, har gillat han ända sen början. Fast jag börjar gilla Damon mer och mer hela tiden, och tycker synd om honom. Man ser på han hur han känner, när Elena sa att hon valde Stefan.

Att Bonnie valde att "rädda livet" på Klaus är jag glad för, även om han inte är nån favorit direkt. Hon räddade sina vänner. Men jag förstår inte varför Klaus va tvungen att ta Tylers kropp?! Tyler är en av favoriterna, så vill ha kvar han som han var :(

Och Elena är vampyr. Blir spännande att se säsong 4, och hur hon kommer reagera på det. Hon sa ju tidigare att hon inte ville bli vampyr..

Kan inte vänta på att säsong 4 ska börja!

2012-05-11 @ 16:10:13
» Jessica

Nån som vet när säsong 4 kommer börja sändas i USA?



Glad att Elena valde Stefan, även om jag gillar Damon oxå!

2012-05-11 @ 16:18:57
» PWS - Märta

Jessica : Inget är klart ännu. Jag gissar att precis som alla tidigare säsonger så börjar det i mitten/början av september. Kram! :)

2012-05-11 @ 16:27:39
URL: http://paulwesleysweden.blogg.se/
» Josefin

Säger som er andra!! OMG vilket sjukt bra och spännande avsnitt :D Och är så jävla glad att Elena valde Stefan! Stelena förever<3 Visst är det synd om Damon, men jag tyckte att han skulle få Rose som tyvärr dog. Han var ju verkligen kär i henne, när han då grät när hon dog ;( Så sorgligt. De två skulle va ihop ju! Hoppas Damon hittar någon annan än Elena, för tycker inte att de två alls passar ihop! Får se vad som händer nu i säsong 4 ;) Kram

2012-05-11 @ 17:44:17
» Emma

Wow, säger jag bara!!

Håller med er alla, om att det var bra att Elena valde Stafan men man tyckte så klart synd om Damon...

Det var så spännande att se Tyler bli Klaus... jag är säker på att det kommer bli ett tillfälle i nästa säsong där Caroline kysser Tyler och tror det är Tyler men i verkligheten är det Klaus, DRAMA!

Jag kan inte förklara hur längtan att se säsong 4, bara växer och växer med tanke på att Elena har blivit vampyr! Omg! Hur ska det bli?

2012-05-13 @ 16:43:52
» Jas

Jag såg den nyss, ohhhh eeemmm giiiiiii! Hon valde Stefan och rätt. Men vad ska hända nu? Är hon vampyr? Varför Stefan lät henne dö? Nu måste vi vänta till september.:( bästa replike: Just in case there is no . kram

2012-05-13 @ 19:59:58
» Jas

bästa replike: Just in case there is no later...



sorry min iPad lever sitt ibland..:)

2012-05-13 @ 21:49:08



Namn
Kom ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg/hemsida?: